Όροι & Προϋποθέσεις Πληρωμών - Συνδρομών

Πληρωμή

Είστε υπεύθυνοι για τυχόν χρεώσεις που σχετίζονται με τη χρήση του Spiti360. Είμαστε υπεύθυνοι για τη σαφή και ακριβή επικοινωνία αυτών των αμοιβών και θα σας ενημερώνουμε έγκαιρα αν αλλάξουν αυτές οι τιμές.

 

1. Τιμολόγηση

Οι τιμές μας και οι όροι πληρωμής διατίθενται στη διεύθυνση spiti360.gr/el/dashboard/eshop/. Εάν συμφωνείτε με μια τιμή συνδρομής, αυτή θα παραμείνει η τιμή σας μέχρι την λήξη της συνδρομής σας. Ωστόσο, οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν στο τέλος μιας περιόδου.

 

2. Χρονοδιάγραμμα τιμολόγησης και επιστροφές

Για μηνιαία ή ετήσια προγράμματα πληρωμής, η Υπηρεσία χρεώνεται εκ των προτέρων σε μηνιαία ή ετήσια βάση αντίστοιχα και δεν επιστρέφεται. Δεν θα υπάρξουν επιστροφές ή πιστώσεις για μερικούς μήνες υπηρεσίας, επιστροφές λόγω υποβάθμισης ή επιστροφές για μήνες που δεν χρησιμοποιήθηκαν με ανοιχτό λογαριασμό. Ωστόσο, η υπηρεσία θα παραμείνει ενεργή για τη διάρκεια της πληρωμένης περιόδου χρέωσης.

 

3. Εξουσιοδότηση

Συμφωνώντας με τους παρόντες Όρους, μας εξουσιοδοτείτε να χρεώσουμε την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα ή άλλους εγκεκριμένους τρόπους πληρωμής που εμπεριέχονται στο Spiti360, για το αντίστοιχο ποσό της Υπηρεσίας που θα επιλέξετε.

 

4. Αυτόματες Πληρωμές και Πληρωμές με Δόσεις

Συμφωνώντας με τους παρόντες Όρους, και σύμφωνα με τον όρο 3, διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα ή κάποιον άλλο εγκεκριμένο τρόπο πληρωμής για να ανανεώσουμε αυτόματα τις υπηρεσίες που έχετε επιλέξει να ανανεώνονται αυτόματα ή να πραγματοποιήσουμε την πληρωμή κάποιας από της δόσης που έχετε συμφωνήσει να πληρώσετε με την αγορά κάποιου πακέτου.

 

5. Ευθύνη πληρωμής

Είστε υπεύθυνοι για όλες τις αμοιβές, συμπεριλαμβανομένων των φόρων, που σχετίζονται με τη χρήση της Υπηρεσίας από εσάς. Με τη χρήση της Υπηρεσίας, συμφωνείτε να καταβάλετε στο Spiti360 οποιαδήποτε χρέωση που προκύπτει σε σχέση με τη χρήση της Υπηρεσίας. Αν προκύψει θέμα αμφισβήτησης, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης του Spiti360. Είστε υπεύθυνοι για την παροχή έγκυρου μέσου πληρωμής στους καταβεβλημένους λογαριασμούς.

 

Ακύρωση και τερματισμός

Σύντομη έκδοση: Μπορείτε να κλείσετε τον λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή. Αν το κάνετε, θα αντιμετωπίσουμε τις πληροφορίες σας υπεύθυνα.

 

1. Ακύρωση λογαριασμού

Είναι δική σας ευθύνη να ακυρώσετε σωστά το λογαριασμό σας με το Spiti360. Μπορείτε να ακυρώσετε τον λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή ενημερώνοντας μας υπεύθυνα μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

 

2. Κατά την ακύρωση

Θα διατηρήσουμε και θα χρησιμοποιήσουμε τις πληροφορίες σας για να είμαστε τυπικοί σε νομικό, κρατικό και οικονομικό πλαίσιο και θα διαγράψουμε το πλήρες προφίλ σας και το Περιεχόμενο των αποθετηρίων σας εντός 90 ημερών (ορισμένες πληροφορίες ενδέχεται να παραμένουν σε κρυπτογραφημένα αντίγραφα ασφαλείας). Αυτές οι πληροφορίες δεν μπορούν να ανακτηθούν μετά την ακύρωση του λογαριασμού σας.

 

3. Δικαίωμα άρνησης υπηρεσιών

Το Spiti360 διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί τις υπηρεσίες του σε οποιονδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο ανά πάσα στιγμή.

 

4. Διατάξεις

Όλες οι διατάξεις της παρούσας συμφωνίας, παραμένουν σε ισχύ και θα εξακολουθήσουν να ισχύουν όσο το Spiti360 τις διατηρεί σε ισχύ. Δικαιώματα αποζημίωσης δεν υπάρχουν με την αποδοχή της παρούσας συμφωνίας, αποδεχόμενοι τους όρους χρήσης του Spiti360 κατά την πληρωμή της οποιαδήποτε υπηρεσίας.

 

Επικοινωνία με το Spiti360

Χρησιμοποιούμε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και άλλα ηλεκτρονικά μέσα για να διατηρούμε επαφή με τους χρήστες μας.

 

1. Απαιτείται ηλεκτρονική επικοινωνία

Για συμβατικούς σκοπούς, (1) συγκατατίθεστε να λαμβάνετε επικοινωνίες από εμάς σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης που υποβάλατε ή μέσω της Υπηρεσίας και (2) συμφωνείτε ότι όλοι οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών, συμφωνίες, προκηρύξεις, γνωστοποιήσεις και άλλες επικοινωνίες που σας παρέχουμε ηλεκτρονικά ικανοποιούν κάθε νόμιμη απαίτηση που θα πληρούσαν αυτές οι ανακοινώσεις αν ήταν σε χαρτί. Αυτή η ενότητα δεν επηρεάζει τα δικαιώματα που δεν μπορείτε να επιλύσετε.

 

2. Υποστήριξη

Το Spiti360 προσφέρει υποστήριξη μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω τηλεφώνου.